Satınalma Dergisi Kasım 2018 Sayısında Öne Çıkan Başlıklar

Satınalma Dergisi
Satınalma Dergisihttps://satinalmadergisi.com
KURUMSAL PAZARDA 12. YIL HABER: dergi@satinalmadergisi.com REKLAM: reklam@satinalmadergisi.com ABONELİK: abone@satinalmadergisi.com Tel : (546) 740 10 10
spot_imgspot_img

Değerli Yöneticiler,

Satınalma dergimizin bu sayısı yine dopdolu. Büyük emek verildi. Tüm yazarlarımıza sektör yöneticilerimize katkılarından dolayı teşekkür ediyorum. Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi konusunda en yeni trendleri ve yaklaşımları sunmaya devam ediyoruz.

Konferansımıza ve Ödül Törenimize Bekliyoruz.

21 Kasım 2018 Çarşamba tüm gün sürecek Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi konferansımız, ödüller ve B2B masabaşı iş görüşmelerimiz var. Özel ve kamu sektör yöneticileri deneyimlerini paylaşacak.

Pazarlıktan kamu satın alma uygulamalarına, etik ve denetimden tedarik zinciri başarı öykülerine uzanan sunum planı hazırladık. ISO 9001:2015’in getirdiklerini, dijital dönüşüm ve big datayı da konuşacağız. Büyük keyif alacağınız etkinliğimize katılım için BuyerNetwork.net Satınalma Kulübü Konferans sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Satınalma Kulübü Yeni Çalışmalarla Yeni Etkinliklerle Sizlerle…

Sektörden arkadaşlarla yoğun toplantılar düzenledik ve güzel bir altyapı oluşturduk. Tüm arkadaşlarımıza kulak verdik. Güzel öneriler aldık ve bir çalışma takvimi meydana getirdik…

2018 sene sonundan başlayarak dolu dolu faaliyetler gerçekleştireceğiz.

Sosyal etkileşimlerimizi ve sosyal faydayı artırıyoruz.

Satınalma Kulübü Akademi ile Geliyor…

21 Kasım’da Konferansımızda lansmanı yapıyoruz. Bu ailede yerinizi alın.

Satınalma Cep – Akıllı Satınalma Asistanı İle İşlerinizi Kolaylaştırın

Satınalma Cep mobil uygulamamızı telefonlarınıza ücretsiz indirebilir ve kolaylıkla kullanabilirsiniz. Satınalma Cep Uygulamasını telefonunuza indirip incelediğinizde teklif alma (toplama), teklif verme, satış kampanyaları, fırsat özellikleri ve Tedarikçi Arama Motoru özelliklerini göreceksiniz. Bu yönleri ile satın alma operasyonlarınıza büyük katkı sağlamaktadır.

Aynı zamanda Satınalma Cep, kurumsal pazarda (B2B) firmalar için tüm Türkiye’yi kapsayacak yeni büyüme noktaları ve fırsatlar üzerine çalışmaktadır. Firmalarımızın ürün (standart ya da atıl stok) ve hizmetlerini hedef kitleye doğrudan iletilmesinde satış fırsatları sunuyoruz. Güncel kurumsal satış fırsat ve kampanya listesini https://satinalmadergisi.com/kampanyalar sayfamızdan da inceleyebilirsiniz.

İşlerinizde bolluk ve bereket diliyorum.

21 Kasım’da görüşmek üzere…

Prof. Dr. Murat ERDAL
Editör

Satınalma Dergisi
Satınalma Dergisihttps://satinalmadergisi.com

PAYLAŞIMLAR

Lütfen yorumunuzu girin !